@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Tuesday, September 20, 2005

AaRrrrgggGGhhHHH!!!!

@!#$%^@&*!#$%^!#hagkkghkhkjddddj.....!!!!!
aarrrggghhh.....!!! sial betullah...!!! pagi2 dah bagi aku naik angin naik darah..!!! ingat aku ni ape ke...!!apa kejadahnya nak ada hubungan dengan kali ko!! sape ko ngan laki ko pun aku tak kenal!!! tak guna betullah...!!hey!! lain kali tanye orang dulu jangan main serang aja!! kita perempuan sama perempuan tak boleh ke cakap elok2..tanya dulu sebelum nak marah2..aku tak kenal pun sape laki ko! heeee....geram betullah...!!! kenapalah nasib aku hari ni tak baik...

aku sentiasa perbataskan hubungan aku dengan kawan2 aku yang dah berkahwin..aku tak ada kawan dengan orang sesuka hati aja..masuk ni dah 2 kali aku kena..sapa la korang sume..aku tak kenal pun laki korang yang korang sebut nama tu..tak ada kawan aku nama tu..saje nak bagi aku marah betullah...hari ni elok aja mood aku datang keja dah ada haprak mana lak dok call marah..ingat aku pun tak ada angin ke?!!! huh! sabar ajelah...orang macam ni bleh pi matilah!!!
memang padan muka pun kalo laki korang cari lain...!! arrgghh..!!! kepala otak koranglah..!! dah la dengan bos aku yang macam apa lagi!! masalah betullahhhhh...!!!

heeeeee.....tak guna!!tak guna!!! macam nak sepak2 aje pompuan ni...!!! heeee.....sakit ati aku aja..aku dok panas membara lagi nih...telepon aku lagi tahulah aku ajar ko!!!! tunggu ajelahh!!!
(minum susu sejuk untuk hilangkan panas hati ni..)

5 Comments:

  • At 9:59 PM, Blogger DA1882 said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 10:04 PM, Blogger DA1882 said…

    hoh! ngan akku akku skali hangen bace entri ko yg ni.. pnah gak mengalami situasi macam ni. n mmg hangen satu badan laa.. pape pon, be calm k?

     
  • At 12:26 AM, Blogger Masy said…

    iman..!
    ko tak makikan ke pompuan tu??klu akak, mesti da kata cenggini "stakat laki ko tu, tak hengen aku la..yg ko takot apsal??musti muke ko buruk! wakakakak" gelak goleng2 sampai dia tensen..huh!

     
  • At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    ..apple pun pernah mengalami benda2 macam ni.bosan!menyampah!sakit hati!semua ada..
    ..dia ingat laki dia best sgt ker??..
    ..sabar ek iman,apple pun tgh cuba nak sabarkan diri apple bila teringat balik apa yg dah jadik..
    [applephye]

     
  • At 8:38 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    clik~~

    salam kenal ya..sabar2 clik..mmg pun hangin 1 badan..tak gune betullah org mcm tu..belasah kang baru tahu..

    kak masy~~

    mestilah kak..saya sembur dia abis abisan lah..mudah2an dia sedar..amin..hihi

    applephye~~

    aha kan apple..ingat dia best sangat ke..eleh mcm lah dia ja yang terbegus..bleh blah ajelah..nasib baik call kalo datang serang depan2 mahu teruk dia..sabar2...

     

Post a Comment

<< Home