@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Saturday, September 10, 2005

Selamat berhujung Minggu


selamat berhujung minggu semua...hmm aku hari ni tak kuar mana pun..dok rumah aja..sambil menjaga kucing aku yang kurang sihat..hehe..pagi2 dah bg makan vitamin..petang pun bagi makan vitamin lagi...(kucing aku kenalah sihat..kalo tak macam mana nak dengar celoteh aku..pasti dia pun bosan)..bila tak ada nak buat apa ni mula lah nak termenung aja..dok pikir aja pasal 'A'..apasal susah sangatlah aku nak lupakan 'A'..semakin aku cuba untuk tak berfikir..semakin kuat ingatan aku kepadanya...walaupun aku cuba lekakan diri aku dengan melayan Aky (kucing aku nama samaran dia ja tu) namun fikiran aku tetap juga melayang teringatkan 'A'...sampaikan aku sendiri menjadi geram...terlalu kuat ingatan aku terhadapnya...terlalu kukuh namanya di hatiku..

bagaimana untuk aku lupakannya?aku tidak mampu menipu diri lagi..aku begitu rindukan 'A'.. aku selalu fikir kenapa saat ini terjadi lagi kepadaku?sedangkan aku sudah laluinya dahulu..cukuplah..aku tak sanggup lagi menanggung perasaan ini...aku tak ingin lagi menjadi leka malayan perasaan dan berfikir sesuatu yang tak mungkin...aku tak nafikan, aku cuba elakkan diri dari 'A'...aku ingin bersendirian untuk menenangkan fikiran...

p/s: mak-->> mak..mungkin iman akan pergi ke tempat tu..mak tahukan..nanti iman dah nak pergi iman bg tahu mak...

2 Comments:

  • At 5:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    askum iman..
    jangan asik bagi kucin' iman tu vitamin sampai iman sendiri kurang vitamin..hehe
    and..
    melupakan sesaorang yang pernah dan bukan lagi menjadi priority dlm hidup kita bukan mudah..so dear..take it as a challenge!!

    ~smile lalingss~

     
  • At 12:42 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    akak lady~

    wasalam akak..betullah saya pun dah kurang vitamin rasanya..asyik xsihat aja..hmm bila cuba tak fikir dan sibukkan diri..lagi kuat perasaan rindu n ingatan itu..ssh saya nak cakap..thanks kak lady..

     

Post a Comment

<< Home