@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Monday, September 05, 2005

Pulihkah aku?

sebenarnya diri aku ni masih belum pulih sepenuhnya..semalam masa kemas barang tertengok gambar arwah..mulalah air mata ni berlinang..teringat kembali saat suka duka dengannya..walaupun sudah lama arwah 'N' tak ada tapi rasa kehilangan itu baru semalam saja berlaku..aku hanya mampu berdoa semoga aku akan terima pemergiannya sepenuh hati ini..seorang kawan penah cakap dekat aku, apa lagi nak di kenang oarng yang sudah tiada?yer.. 'N' memang sudah tiada tapi bagi aku 'N' sebenarnya masih hidup dalam diri aku..kenapa susah sangat kawan2 aku nak faham..aku tak salahkan kawan2 aku..aku tahu diaorang suma risau lihat keadaan aku yang tak menentu..

walaupun kadang2 aku rasakan semua orang tak kena,tapi aku masih boleh mengawal diri aku ini..aku takkan marah orang sesuka hati aku..aku masih boleh berfikir..cuma hati ini begitu sensitif...aku mohon maaf jika aku pernah terkasar bahasa dengan kauorang semua..aku tahu bukan semua orang boleh memahami aku...seperti juga aku...

aku perlukan masa untuk jadi diri aku sepenuhnya kembali..bukan senang nak pujuk hati yang sudah aku tutup..bukan senang nak ubati hati yang terluka...hanya masa yang akan menentukan segalanya..bagitu redup cuaca hari ini..seredup hati aku juga..tapi bila melihatkan keceriaan kawan2 aku..hilang sebentar sunyi yang sudah lama menetap dalam diri ini...ntah kenapa sejak arwah 'N' tak ada, aku sentiasa luangkan masa bercuti...banyak hujung minggu aku, aku habiskan dengan bercuti..minggu ni dah ada tempat nak di tujui..aku hanya ingin tenangkan fikran..aku suka melihat pasangan yang begitu ceria..keluarga yang begitu gembira..bila aku lihat diaorang semua,selalu aku berfikir bilakah aku akan begitu? melangkah bersama pasanganku di tepi pantai..berkelah bersama keluargaku..

>> ....bilakah keajaiban ini? berpeluanglkah aku?.... <<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home