@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Sunday, August 21, 2005

Aku Tak Pasti

sejak 'N' kembali ke Rahmatullah..aku ada seorang teman yang banyak beri semangat dan dorongan malah dia banyak menghiburkan hati aku..dia memang pendengar yang baik..aku jenis yang tak berapa suka cerita masalah kepada orang tapi dengan dia,aku lebih senang nak menceritakkan masalahku..dia sentiasa memberi kata semangat kepadaku..kalo aku bercakap dengan dia dan aku berpura2 gembira dia dapat tahu aku tak gembira sebenarnya..aku tak nak selalu menceritakan masalahku kepadanya tapi dia tahu aku gembira ke tidak..

itulah yang buatkan aku rapat dengannya..dia banyak mengambil berat akan diri ini..dah hampir setahun aku mengenalinya..tapi aku tak pernah jumpa dengannya..hanya bercakap melalui telefon saja..dialah yang akan menelefonku..dia sebenarnya cucu kepada tok ngah (tok saudara) aku..aku mengenalinya dengan panggilan 'A'.sejak arwah tak ada dialah tempat aku meluahkan kesedihan dan kegembiraan..dialah sahabat baik aku yang xpernah aku melihat rupanya..

sahabat baik?aku tak pasti..'A' selalu kata dia merindui aku..dan aku tak pernah balas kata2nya itu..boleh kata setiap kali dia menelefonku sebelum letak dia akan kata "miss u"..aku tak tahu nak jawab apa..aku hanya diam saja..penah juga 'A' bersungut kerana tak pernah membalas kata2 nya..aku hanya mampu senyum..aku tahu kadang kala dia kecewa..dari nada dia bercakap aku dah dapat agak..aku ingin juga kata aku rindukan dia..tetapi hanya dalam hati saja aku dapat kata..ntah kenapa aku xdapat meluahkannya..adakah aku takut?takut kerana perasaan cinta datang kembali?ntahlah..aku xpasti..

2 Comments:

  • At 2:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    'N'..juga telah meninggalkan aku...tapi, dlm kondisi yang berbeda...tapi, tetap berasa 'sakit'..namun..aku pasrah n berserah.

     
  • At 2:57 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    sepet_kuku~~
    pasrah dan berserah..walau apa yang terjadi kita memang kena terima hakikat..dia takkan menjadi milik kita selamanya..

     

Post a Comment

<< Home