@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Tuesday, September 06, 2005

Kau memberi Senyuman

senyum..senyum..senyum..hari ni betul2 gembira sangat..apa yang aku harapkan rupanya 'A' pun harapkan begitu..terima kasih apa yang 'A' ucapkan kelmarin..iman gembira sangat..rupanya taklah iman bertepuk sebelah tangan..dan betul kata wirawan..terima kasih wira...akhirnya datang juga keajaiban yang ditunggu tunggu..aku dah tahu isi hati 'A'..tapi kata 'A' dia takut sebab 1 perkataan hubungan aku dengan dia berubah..maksudnya hubungan kami semakin renggan bila dia bg tahu isi hatinya..apa pun isi hatinya hubungan aku dengan dia takkan renggang..dan kata 'A' cukuplah..lupakan saja apa yang dikatakannya itu..

tapi bagaimana aku hendak melupakan sedangkan aku berperasaan serupa..kalo xada perasaan kan senang..xpayah buat org gelisah dan berperasaan seperti aku sekarang...aku tak tahu nak kata apa...walaupun 'A' minta lupakan saja tapi aku cukup gembira dapat juga aku tahu isi hatinya..walaupun terpaksa melupakan...tapi aku cukup gembira..mampukah aku melupakan? hari ni aku namakan "HARI SENYUM" ..ntah la kenapa..aku asyik tersenyum aja...malah cousin aku pun senyum memanjang..mesti ada sesuatu yang buatkan dia gembira..syukur alhamdulillah dapat juga aku merasakan perasaan ini semula..

tapi yang buatkan aku sedih bila tingatkan kak meera dah tak nak menulis lagi..aku harap kak meera tak tutup blog dia..at least bleh juga dok p bertandang rumah dia sembang sembang.. yalah aku pun suatu hari nanti pasti akan ikut jejak kak meera..walaupun blog ni masih baru..tapi sebenarnya dah lama aku menulis...

kepada 'A' walau apa pun hubungan ni selepas ini.. 'A' tetap sahabat iman selamanya takkan berubah..sebenarnya aku juga takut nak memasuki alam ini sekali lagi walaupun aku cukup gembira...biarlah masa yang tentukan segalanya..

p/s: .... 'A', terima kasih beri senyuman yang begitu istimewa.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home