@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Friday, August 12, 2005

Kenangan Lalu

bila aku tak boleh tidor selalunya aku akan tengok tv atau cd lah..time-time nilah selalunya..kalo tak buat apa..aku selalu teringat masa lalu..kata org apa yang perlu dikenang lagi dengan masa yang lepas...tapi bagi terlalu banyak kenangan dengan masa lepas...tak semua org tahu...aku ingat lagi masa aku baru kenal dia..perkenalan kami disebabkan salah number...dia tersalah message..aku jenis orang yang malas nak reply kalo org tu salah message....message yang dia salah tu mcm nilah...

012.... "birlah benda dah lepas"
lepas tu ada hantar lagi..

012...." aku halalkah semua yang aku belanja dia,walaupun ini yang aku dapat"
message last dia..

012...."korang janganlah risau apa2..aku ok lagik...perempuan ni bukan boleh percaya sangat"

bila tiba dia cakap "perempuan ni bukan boleh percaya sangat" masa tulah tiba2 aku rasa angin satu badan...tah masa bila aku ambik anset aku, aku balas message dia...aku cakap secara elok lah dia silap orang...lepas tu ayat last aku tu aku katalah dekat dia..

"jangan ingat semua perempuan seperti yang awak kenal..jangan ingat semuanya xboleh di percayai...ingat sama dalam keluarga awak juga ada perempuan yang patut awak sanjungi!! "

lepas tu dia tanya pula sapa aku..aku kata dia silap message lah..dia silap number...sejak tu dia xpenah lagi message aku..lepas 2 minggu dia mula message minta maaf..bg aku sudahlah benda dah lepas kenapa aku perlu marah2 lagi..sejak itulah perkenalan kami...bermulalah message..call..
semakin lama hubungan ni menjadi semakin serius..dia betul2 serasi dengan aku..dia banyak memberi dorongan,dia fahami aku..cara dia betul2 amat menyenangkan aku..bagiku dialah kekasihku yang tiada ganti lagi...

tiba2 aku rasakan pipi aku panas dengan air mata...semua itu hanya kenangan yang takkan dapat berulang lagi...bila teringatkan aku terpaksa bangun awal esoknya..cepat2 aku memaksa diriku supaya tidor...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home