@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Friday, August 19, 2005


Jangan Penah Berubah

Masih ada perasaan yang tak menentu di hati

Bila ingat sorot matamu yang kurasa berbeda

Oh janganlah terjadi yang slalu kutakutkan

Beribu cara kan kutempuh

Reff: Oh cintaku kumau tetap kamu

Yang jadi kekasihku

Jangan pernah berubah

Slamanya kan kujaga dirimu

Seperti kapas putih di hatiku

Takkan kubuat noda

Pejamkanlah kedua matamu

Bayangkan aku disisimu

Aku Pasti

aku pasti kasihnya hanya untukku..dia takkan berubah selamanya..takkan selamanya..hari ini aku tetap seperti biasa...tetap hantar sms selamat pagi..dah 6 bulan dah sms aku tak berbalas..aku tahu aku takkan dapat sms darinya..tapi aku berpuas hati dengan cara ini...salah satu aku melepas rindu...tapi, kata kawan aku sebenarnya aku tak melepaskan dia sepenuh hati aku..inilah yang buatkan aku terpikir.betulkah aku tak melepaskan dia sepenuh hati aku?

yang aku pasti kasihnya kepadaku telah dia bawa hingga ke akhir hayatnya...kerana dia juga aku banyak berubah...nasihat dan kata katanya telah menjadikan aku seperti hari ini...terima kasih sayangku..kaulah inpirasiku selamanya...

1 Comments:

  • At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    iman...teruslah..teruskanlah dgn cara itu, seandainya ianya menyenangkan dan membuat hatimu gembira...sehingga tiba satu masa dan detik..iman, benar-benar melepaskannya...sebenarnya iman redha dgn ketentuan Ilahi..cuma, mungkin mengambil waktu utk...hilangkan rasa itu...sabar dan tabah...doa sentiasa okay~.

     

Post a Comment

<< Home