@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Wednesday, August 10, 2005

Mukadimah



nilah permulaan hobi baru aku...mula2 tu suka baca blog orang saja..tetapi terdekit di hati pulak nak menulis...nak coretkan idea-idea yang ada ni..kawan2 aku juga mendorong aku supaya menulis ni...sebab depa (diaorg) selalu tgk aku baca blog org lain...so inilah mukadimah aku tuk permulaan ni...mudah2an aku akan rajin menulis...mungkin boleh ceritakan sedikit pengalaman yang ada...kepada yang banyak membantu terima kasih tak terhingga dari aku...cukuplah mukadimah skit2 untuk hari ini...

2 Comments:

  • At 10:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    welkemm..

    *walaupun dah agak lama..tapi, sepet anggap ianya masih baru...menulis adalah salah satu, cara utk kite melepaskan apa yg ada...teruskan...ya..

     
  • At 11:22 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    sepet~~
    betul sepet..menulis dapat meluahkan apa yang terpendam..dan dapat ringankan apa yang di rasa..
    terima kasih sepet..

     

Post a Comment

<< Home