@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Thursday, August 18, 2005


Aku Tak Mengharap Lagi

lihat..dulu selalu aku harapkan bunga yang datang dari orang yang paling aku sayang...tapi sekarang aku tidak boleh mengharapkan apa2 lagi..aku tahu aku takkan dapat semua ini lagi..bila aku betul2 rindu pasti aku akan beli rose marah...itulah caraku mangubat rindu..walaupun aku penah dapat juga sebelum ni tapi tak sama dengan org yang aku sayang berikan..dia berikan ros mearh tu dengan penuh kasih sayang...aku dapat rasakan...sehingga kini kasih itu xpenah luntur...sehingga kini aku dapat rasakan..kadang2 aku rasa menyesal kerana aku rasakan aku tak pernah berikan yang terbaik untuk dia..walaupun di mulut dia sentiasa kata akulah yang terbaik...layanan akulah yang terbaik..tapi aku xpenah berpuas hati...aku tahu dia ikhlas dan jujur mengatakan begitu...waktu aku bersama dia jarang sekali kami bergaduh..itulah yang menunjukkn layanan aku terbaik untuk dia dan layanan dia terbaik untuk aku...terlalu banyak kenangan kita...kata2 dia masih lagi di telingaku..malah message dia masih lagi dalam handfone aku...walaupun sudah 6 bulan semuanya berlalu..tapi hati aku hanya ada dia...dia org yang paling aku sayangi....

p/s: hargailah orang orang yang anda sayangi...hargailah setiap detik itu...kerana bila anda sudah kehilangannya hanya kenangan yang tinggal...masa itu tiada guna menyesal..

2 Comments:

  • At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    iman...tabah dah kuatlah seperti tali sauh...sebab..biler ianya dilabuhkan ke dasar laut..kapal tidak akan beralih arah...tabahkan hati ya..

     
  • At 11:44 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    sepet~~
    InsyaAllah akan iman tabahkan hati seboleh mungkin...

     

Post a Comment

<< Home