@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Wednesday, August 17, 2005


Thanks a lot

semasa aku dalam kesedihan...ada sorang kawang rapat aku yang banyak bantu aku..memang sahabat baiklah...sejak sekolah lagi dia lah tempat aku mengadu masalah aku..susah senang aku dia sentiasa bersama...terima kasih banyak wahai teman...hanya tuhan yang dapat membalas budi kamu..aku masih ingat kitalah orang yang suka berjalan..ada sahaja rancangan setiap hari...walaupun kau sentiasa gembira namun aku tahu hati kau takkan dapat lupakan dia bukan?dia yang sudah tiada lagi...bulan ni genaplah setahun kau sudah kehilangan dia..orang yang kau kehilangan itu juga adalah kawan baik aku...seperti engkau juga...sabarlah...semua ni ujian Allah...pasti akan datang suatu hari nanti orang yang akan buatkan kau bahagia dan gembira...teman..kata2 aku ini adalah untuk siapa?untuk kau ataupuun aku?aku cuba hendak sampaikan supaya kau tabah mengadapinya...dalam masa yang sama aku juga ingin sampaikan kepada diri aku...nasib kita hampir sama kan?tapi kau lebih dulu merasainya...redhalah...

sesungguhnya semua ini ada hikmah di sebaliknya...aku harap kau berjaya di masa akan datang...kaulah sahabat aku yang setia...terima kasih sahabat...

p/s: belajar rajin rajin...kejayaanmu kejayaan ku jua...


2 Comments:

  • At 10:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    pasti akan datang suatu hari nanti orang yang akan buatkan kau bahagia dan gembira

    *setuju, walaupun menanti...waktu detik itu...ntahkan biler...Allah shj yang mengetahuinya...

     
  • At 11:35 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    sepet~~
    saat itu akan tiba juga..pasti akan tiba..

     

Post a Comment

<< Home