@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Tuesday, August 16, 2005

Tak Jadi Pula...

aku ingat lagi hari tu lah masa dia masih bersama aku...kebetulan anset aku dah buat perangai...habis tu aku pun cakaplah dekat dia...kami ancang ujung minggu nak pergi beli..aku pun seronok sangat..sebenarnya aku seronok bukannya nak beli anset tu..tapi dapat jumpa dia..yalah walaupun duduk xjauh sangat...tapi nak jumpa tu agak susah sedikit memandangkan kami masing masing bekerja...lepas tu banyak merancang nak ke mana bila jumpa nanti..dia yang aku kenal suka dengar aku bercakap...ya lah dah dia pendiam...kalo aku diam tu adalah benda yang tak kena...time tu mulalah dia bercakap banyak dari aku...seronok juga bila kenakan dia sekali sekala...bila time nak berjumpa tu dah dekat...masing2 ada kerja...terpaksa batalkan juga...anset aku yang selalu merajuk tu aku tak hiraukan...walaupun hari hari kami bercakap..bersms tapi aku xpenah rasa jemu...tulah kan bila time semuanya elok...seronoklah..bila time gaduh..hmm ada ja benda yang tak kena...tapi aku jenis yang suka mengalah sebab kadang kadang aku yang buat perangai...tu lah bila semuanya indah belaka...

2 Comments:

  • At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    yup..time okes, semuanya indah belaka...tapi, iman bagus...sentiasa mengalah...

     
  • At 11:31 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    sepet~~
    mengalah tidak merugikan..tetapi jangan jadikan mengalah itu cara yang mudah menyelesaikan masalah..

     

Post a Comment

<< Home