@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Monday, October 03, 2005

Aduh!! jari Aku...

pagi semalam aku bawa anak saudara aku yang umur 2tahun ++ ni p rumah atok aku..sebab tak ada moto terpaksalah naik keta..masa aku bawa dia turun dari keta, aku letak tangan aku dekat pintu keta..dengan sehabis riang, kudrat dan tenagan dia..dia tutup pintu keta tu...

aduh!!! sakitnya...aku cuba buka pintu keta kembali dan keluarkan jari aku yang tersepit tu..hanya Allah saja yang tahu betapa sakitnya..hampir nak kuar air mata aku..tapi aku masih boleh bertahan..jari aku yang dah isi kedalam,jari dah luka,darah pun dah mula keluar aku berlari naik ke atas ke bilik atok aku minta ubat..terkejut jugalah atok aku bila darah tak henti2..aku sendiri pun dah naik takut..lama lepas sapu ubat baru berhenti darah..anak saudara aku yang tak tahu apa2 tu dgn gembiranya dia bermain sedangkan aku menahan kesakitan.. sikit pun aku tak marahkan dia..budak2 bukannya tahu apa2..

semalam jari aku dah mula membengkak..sakit masih terasa..dah begitu lama aku tak luka berdarah..semalam mengalir juga darah aku..hihi mak2 saudara aku dok mainkan aku semalam..kata diaorang nasib baik jari manis kiri yang kena, kalo kena kanan rugi 4ribu..
aku hanya senyum sahaja dengan usikan diaorang semua..

p/s: ...len kali korang hati2 jangan jadi cam iman pulak...

8 Comments:

  • At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    ..ler iman.siannya.lain kali hati2 sket.jangan lupa bubuh minyak ek..

    ..salam ramadhan untuk iman..

    [applephye]

     
  • At 5:29 PM, Blogger Masy said…

    hohohohhohoh..
    abisla iman....kurangla 1k duit hantaran..wakakakak..just kiddin'!

     
  • At 7:54 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    applephye~~

    salam ramadhan juga untuk apple...
    tulah len kali iman beringat..waduh sakit masih terasa..

    kak masy~~

    1K tu pun dah rugi woo...kak masy tu ubatkan fahrin bebetul...kan calar2 lagi dah tak encem dah..hihi

     
  • At 8:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    iman.. wit hantaran yg 1k kurang tu.. soh pihak lelaki kasi kat masy ek..dia nak ubatkan fahrin.. beso pahla iman tau..

     
  • At 8:51 PM, Blogger Masy said…

    uhuhuhhuhu...sokong kari!!!

     
  • At 1:08 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak kari~~

    wo! 1K tu leh shopping mcm2 tahu dak...nak beli fahrin kak masy pun bleh...huahaha..

    kak masy~~

    akak jual la fahrin tu..dah xencem dah..hehehe

     
  • At 2:15 AM, Blogger Semut Api said…

    Salam Ramadhan...
    ~selamat berpuasa~

     
  • At 8:42 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    deanz~~

    salam posa juga deanz...hihi posa tau jangan curi2 makan lak..

     

Post a Comment

<< Home