@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Saturday, October 01, 2005

'A'



hari ni aku balik kampung..balik jumpa cousin aku yang dah lama xjumpa..penuh jugalah rumah atok aku dengan kehadiran cucu cicit atok aku..hari tu ada yang nak gi kenduri kawinlah ada yang nak g town lah...aku hanya duduk dirumah sahaja menantikan pukul 5. kenapa ya dengan pukul 5? sebabnya aku janji nak jumpa 'A' pukul 5 dekat tasik...tapi aku keluar agak awal sedikit sebab aku janji dengan anak saudara aku nak kuar gi town dengan dia..sebenarnya memang dah rancang nak beli adiah dekat 'A' sebab birthday 'A' xlama lagi..aku pun dah bercadang nak bagi adiah dekat 'A' awal dari tarikh birthday dia..jalan2 punya jalan..pusing punya pusing...akhirnya tak tahu nak beli apa..pening jugalah kepala aku nih..tapi bila aku teringat 1 benda ni,tanpa fikir panjang aku gi kedai berdekatan dengan aku..aku pun belek2 la barang tu..

harga pun memang berpatutanlah..aku pun bayarlah..lepas bayar nak balut pulak..dah pukul 4 dah..kalau dari town dengan tempat yang aku nak jumpa 'A' ambik masa sedikitlah dekat 1/2 jam..masa aku nak keluar tempat parking keta,ujan lebatlah..nyesal aku parking keta agak jauh sedikit..ujan agak reda aku cepat2 bergegas ke kereta..dah 4 30 ptg dah..aku tak suka buat orang menunggu aku sebab aku tak suka menunggu orang..malangnya kul 5 15 baru sampai dekat 'A'..sebab anak saudara aku nak balik rumah, terpaksa la anta dia dulu..jumpa 'A' kejab aja sebab dah lewat..puas hati aku bila hadiah yang aku nak berikan kepada 'A' dah berada di tangannya..on da way balik aku menyanyi2 sambik tersenyum simpul (hihi mcm orang tak betul pulak aku nih). malamnya..aku tidur lena, senyenyak nyenyaknya..hihi (melampau2 aih)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home