@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Tuesday, September 27, 2005

CD lagu

baru2 ni aku ada dapat cd peninggalan dari arwah seorang teman..kawan aku ni dia musician s'pore..menetap di s'pore lah..dia meninggal awal tahun ni..bulan 4..aku ada tahu dari abg arwah yang arwah ada hasilkan cd untuk aku dan cousin aku...lepas empat bulan baru aku dapat cd tu..arwah kawan aku ni dia masuk islam baru dua tahun macam tulah tak silap aku..tapi umur dia tak panjang..dalam keluarga dia,hanya dia dan abg dia aja yang masuk islam..berat betul hati aku nak dengar lagu ciptaan dia tu...aku begitu sedih bila lihat cd lagu itu..aku harap semoga rohnya dicucuri rahmat...dan semoga arwah ditempatkan bersama orang2 yang beriman..amin..

Nama Baby Baru

aku ada 3 anak kucing baru..tak tahu pulak nak namakan apa..di rumah aku tu macam2 nama ada..kalo boleh tu nak namakan nama yang agak unik sedikit..hmm nak nama kan apa ekk? kalo sesapa ada nama yang agak unik dan jarang org gunakan leh lah aku letak..leh la sesapa nak bagi cadangan nama tu..tak payah isi borang yer..hihi

p/s: actually aku bz skit akhir2 ni..tapi aku akan cuba lawat rumah korang sume ekk..

7 Comments:

  • At 9:57 PM, Blogger Masy said…

    nk namakan ape ek??
    akak ada barang2 yg bernama..ni senarai nama mereka..
    kerete= Fahrin
    pillow kat opis= Farid
    gigantic mashimaro(org kasik)= E-munk
    teddy (org len kasik)= Hemoh2
    teddy kaler kuning= Iskandar
    henpon= Eggy
    kocen= akak x biasa namakan, tp pernah ada dua ekor yg ada nama; Tai Yung and Putat, seko ilang seko meninggal..
    err..kocen ko laki ke pompuan, iman??

     
  • At 10:57 PM, Blogger Wirawan Terulung said…

    kui kui kui kat MASY...

    kucen mane ada pompoan ke lelaki...

    kucen owang panggil jantan betina ler...

    nak ketawa sampai pengsan...

    pilih jer nama pape, asalkan bukan nama Wirawan udah ler....huhuu

     
  • At 10:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    sblm ni penah buh nama kecik..sebab die kecik...tp skrg ni die da ilank..org amik rasanye..
    lg satu zahid..sebab die kaler oren...tu pun ilank kena curik gak...sob sob

     
  • At 1:53 AM, Blogger Meera Melati said…

    masy... nak tanya nape ko suka namakan barang2 ko ngan nama lelaki ek...

    kalo nak senaraikan nama kucing akak panjang... itu pun ada nama yg di recycle... so tak dapek lah nak bantu..

    baru2 ni pun ada sekor anak kucen pompuan, sbb tak tau nak letak nama apa, akhirnya akak letak nama jenab... amacam ok tak?

     
  • At 2:21 AM, Blogger Masy said…

    nk wat macam blog sndiri sat..jgn mara iman!
    wira, haku tau la jantan betina,saje je nk kasik kelainan..;p

    kak maya, nk ubuh nama pompuan x best aaa..bayangkan nama kete orang Puteri Farah bt Nordin, pillow org nama Kancana..errghh...x best aaa.. :p

     
  • At 2:32 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    ani~~

    hmm ok juga nama yuji tu..bleh di terima..hihi thanks

    kak masy~~

    ewah...sume barang akak ada nama ekk..pillow pun ada nama..hahah
    kucing betina ada jantan pun ada..bukan laki pompuan la akak..ish

    wira~~

    amboii gelak kat kak masy..sat g kak masy tiyak sat g sapa nak pujuk..?baru dok ingat nak namakan dia wirawan...hihihi kalo panggil wirawan tingat plak kat wirawan terulung nih..huhu

    chii~~

    ohh nama zahid..ewah leh geng kak masylah..nama sempoinye..hihi


    ben~~

    aha ben..allah lebih sayangkan dia..apa2 pun kena redha ajalah.. :)

    kak meera~~

    aha kak masy..kenapa ekk?iman pun nak tahu jugalah...nama jenab?hihi mmg lain..xdak lagi kucing nama tu..alah nama recycle pun xapa..asalkan bukan saya dengan nama kat rumah iman dah le..nama kat rumah :

    nama asal nama samaran
    Lucky Aky
    Tompok Tom tom
    Cico A' koko
    Cicu Panglima
    Sport Sport
    Mishka Mishka
    ? xada nama lagik
    ? "
    ? "

    kura2 nye nama nini.. (jenis kura2 kecik yang xbesar2 tuh)

     
  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam iman..
    semua org akan merasa mati..cuma bila dan dimana yg akan membezakan..

    nama anak kucen..hehe..noname..

    masy<<<--amboiii..nama guyzzz
    jer..tak patuttt...
    kakmaya<<<--cute nama jenab tu..

    lady<<--kucen laki ngan pompuan tu cemaner ghupernyer..kaki dia masih empat ek..adehhh

     

Post a Comment

<< Home