@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Thursday, October 06, 2005

Masih menunggukah?

Sayang..
Apa yang ku katakan
Apa yang ku rasakan
Belum pernah dialami

Demimu segala ku kurniakan
Susah ku senangkan
Apa sahaja dipenuhi

Di hati

Dan masih lagi engkau bertanya
Sejauh manakah cinta
Penjelasan ku sebenar-benarnya;

Sampai tubuh tak bernyawa
Sampai ku ke pangkuannya
Biar jasad tak dilihat zahir
Cintaku kan tetapkan

Andai dikurnia syurga kan
ku tunggu di luarnya
jika ditanya mengapa?
Jawapan ku menunggu..
Kau SAMPAI dahulu..

Mudahnya sekadar bermadah
Hingga kau meragui
Keikhlasan sanubari
Sedangkan racun pun kan ku telan
Andai kau menyatakan ia madu kepadaku

Oh sungguh..
Dan masih lagi kau bertanya
Sedalam manakah cinta?
Lafaz ikrarku buat selamanya...
Katakan sayang..
bagaimanakah harus ku hidup.. t
anpa dirimu?
Sedangkan separuhnya di jiwaku,
bersamamu...

Sampai tubuh tak bernyawa
SAMPAI ku kepangkuannya
Biar jasad tak dilihat zahir..
Cintaku tetapkan hadir...

Andai dikurnia syurga..
Kan ku tunggu di luarnya
Jika ditanya mengapa
Jawapan ku menunggu kau sampai dahulu..
Ohh...
Kau sampai padaku..

kru- sampai


aku takkan lagi menunggu dan terus menunggu..kerana jawapannya aku sudah dapat..sudah berhari2 aku berfikir..aku tidak akan lagi menunggu..orang yang menanti aku sudah sampai di hadapanku..kenapa aku perlu buat sesuatu yang aku tak pasti? perlukah aku terus menunggu sesuatu yang aku sudah pasti bukan milikku?kini aku pasrah semuanya hanya ujian kepada diri aku...

sepertimana aku melihat kekuatan dalam diri mak aku,seperti itu jugalah akan aku kuatkan diri aku meneruskan hidup ini..apa yang aku harapkan akan sampai tak lama lagi...aku hanya perlu bersabar menanti sesuatu yang aku pasti ia milikku..kadangkala kita tak nampak apa yang kita inginkan berada di hadapan kita..malah kita dok mengejar sesuatu yang masih jauh dan sudah pasti ia bukan milik kita..aku bersyukur kerana masih diberi peluang melihat sesuatu yang berada dihadapanku..bukan lagi bayangan...

4 Comments:

  • At 7:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    dia dtg.. jeng jengg
    dgn lenggang lengguknya...

     
  • At 8:43 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak kari~~

    ewah2 nyanyi lagik...suh le kak masy suh exist buat lagu..hihi akak leh le nyanyi.. ;)

     
  • At 12:15 AM, Blogger Masy said…

    ngumpat hek!hehehee..

     
  • At 6:24 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak masy~~

    ngumpat? mana ada..hihi
    kalo ngumpat kang kurus pahala posa kak kari p kat kak masy..
    huahaha..

     

Post a Comment

<< Home