@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Wednesday, December 14, 2005

Alhamdulillah....


aku bersyukur sangat2...apa yang aku impikan telah aku dapat... ujung bulan ni aku resign lah.. pastu january aku lanjutkan pelajaran...gembira sungguh rasanya...sebab tu sekarang ni aku sibuk settle kan keja aku kat opis nih...walaupun aku belajaq kembali aku takkan lupa apdate blog nih..eheheh...dapat kenal semua geng2 blogger ni cukup buatkan aku heppy...sekarang ni dah mula serah kerja dekat akak opis aku sorang nih...cian jugak tengok dia..sementara orang baru nak masuk..dialah kena buat semua...

pulak tu ujung bulan ni yang nak resign 2 orang...tak tahulah mcm mana...aku awal2 lagi dah cakap nak resign...nak teruskan niat hati ni...bila lagi kalo bukan sekarang kan...kepada semua yang selalu bertandang ke sini...terima kasih banyak2...harap kalo iman ada pun..jangan lah lupakan iman ya...semoga persahabatan kita berpanjagan...insyallah iman akan cuba bertandang ke rumah hampa semua na... hehe so...doakan iman beryaja ya..kalau ada salah silap iman...iman minta maaplah kepada semua...kak masy, kak meera, kak lady,kak kari, wirawan dan semualah...ada gurauwan iman yang tak menyenangkan kalian...iman minta ampun minta maaf banyak2 ya...halalkanlah makan munum iman.. *masa mana plak aku p makan minum rumah korang...hahaha*.. hmm oklah....terima kasih kepada semua...terutama kak meera atas tunjuk ajar yang begitu banyak sekali....

p/s: harap semua jangan lupakan iman ya..walaupun lepas ni iman pasti jarang update.. *sekrarang pun mmg dah jarang apdate* hehehe... bz da...

10 Comments:

  • At 7:26 PM, Blogger Meera Melati said…

    iman... sama-sama kasih... blajaq rerajin....

     
  • At 9:18 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak meera~~

    ya..insyallah..doakan iman berjaya ya.. :)

     
  • At 11:16 PM, Blogger lady said…

    salamm imann..
    pertama2nya,kak lady amat berbangga dgn iman..peluang belajar yg ader tu..gunakan sebaiknya..
    hanya dgn berilmu kita akan dpt merealisasikan segala impian kita mmbina hidup yg lebih baik ..

    Jaga diri baik2..sentiasalah berada didalam kalimah Allah..dan bertawakkal..

    ~forget me not..

     
  • At 11:19 PM, Blogger Masy said…

    iman..!
    blajo rerajin, jgn mls cam akak tau!blajo kat katne??blajo ape??

     
  • At 1:55 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak lady~~

    salam akak..iman akan belajaq rajin2..utk mencapai cita2 iman semala nih...ya iman takkan lupakan-Nya..

    kak masy~~

    hahaha...xmo aih malas2 mcm akak...haha *gurau aja*..hmm blaja kat penang jugak...nak p jauh tp xdapat plak..hmm xpalah dah rezeki dekat sini kan...

     
  • At 11:23 PM, Blogger Masy said…

    ooo..hang blajaq kat USM laa ekk.wah2..pasni terer aaa dak iman..ehehehe..
    da pandai leh ajar akak lak tau! ;)

     
  • At 5:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    ..semua yg terbaik untuk iman.good luck!!..

    [applephye]

     
  • At 9:03 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak masy~~

    teror ka tepeleot? hahah ntah la akak..mudah2an semuanya elok kan... kak kena banyak doakan adik kesayangan akak ni tau...huhu

    apple~~

    lamanya apple xmai sini...windunya..thanks appel..hehe

     
  • At 2:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    imannnnnnnnnnnnnnnn..
    lama no talk.. no news.. tup2.. ada berita happening rupanya..
    iman blajo mengandam ke? tu masy tak sabaq nak diandamkan tu hoohoh..
    on da serious note.. all the best iman..and kalu makan kari mamak..cuci tgn bersih2 ek hihih

     
  • At 2:15 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak kariiiiii~~

    akakkkkkkk.....rindunya...hehe syukur alhamdulillah la akak... kalo blajo mengandam..nanti nak andam kak masy le dulu..kira adik beradik caj double ajalah..hahaha
    kari? hehe pasti sabun cuci2nya.. huhu

     

Post a Comment

<< Home