@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Friday, November 18, 2005

Sibuk??? ermm..

hmm...aku tak sempat nak apdate..hari2 banyak keja sibuk sangat..tapi, sibuk apa ya? ada 2 benda yang buat aku sibuk...pertama sekali aku sibuk sebab banyak kerja dekat opis..kedua aku sibuk melawan gelodak perasaan aku yang semakin kuat..untuk tidak berfikir yang bukan2 dan melayan perasaan aku sibukkan diri dengan kerja aku nih dekat opis..nak settle apa yang patut sebab 24hb ni aku akan ke terengganu sehinggalah 28hb baru balik ke pulau mutiara..

ada sesiapa yang hendak pesan apa2?heheh.. tambah pulak aku sibuk dengan gathering yang akan dibuat pada 3december nih..aku incharge gath ni bersama dengan 2 orang member lagik.. alhamdulillah dapat sambutan yang agak baik...aku lebih sukakan nama gath ni dengan nama mini gath..hehe..ini permulaan perkenalan kawan2 aku yang dah lama kenal tapi tak pernah berjumpa...hidup baru?hmm mungkin ni permualaan hidup baru aku..dulu aku malas kalo bab nak join mana2 gathering atau apa2..tapi sekarang, aku lebih suka penuhkan masa2 lapang aku.. adakah ini akan menjadikan aku seorang yang lebih riang?insyaAllah semuanya akan sembali seperti sediakala...

p/s: rindunya dekat semua....muahhhhh!!!! *malu*

8 Comments:

  • At 9:41 PM, Blogger Masy said…

    iman..
    nk pesan...nk abe wan kamaruddin se (satu) ek..! bungkus leklok tau..sepraiskan akak ekk!!nk kopok lekor,nk sata...byk2 sata tau!!!


    nak sumeeeeee..

     
  • At 4:23 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    erkk...mana nak cari abe wan? hehe kena p culik le dia..kopok lekor? huhu leh aja... :D

     
  • At 3:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    sama mcm masy gak..nak kopok lekor terengganu bleh :p
    kalo baik ati sket gik...belikan la sepasang dua batik kat noor arfa..ahaks ;p

     
  • At 5:06 PM, Blogger Wirawan Terulung said…

    rindu??? miss u too....
    muahhaha!!!

     
  • At 7:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    taknakkirim apa2..
    cuma nak ikut je

     
  • At 1:48 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    chii~~

    erkk..baik ati nih..tunggu ada kenduri kawin kak masy ka,iman belikan nanti leh pakai kenduri..hahah bila ya???

    wira~~

    yalah...hehe..betul2 rindu kat semua..sibuk lah sekarang ni..uwaaa..

    kak kari~~

    ohh xnak apa2...tp nak ikut ajakan? leh..leh..jom2 kita pa cuti ramai2..heheh

     
  • At 11:54 PM, Blogger lady said…

    salamm iman..
    kak lady lak nak...
    hmmm..nak iman balik dgn selamat..dan be cute n sweet haa..

    kak lady pun akan berpergian gak minggu depan..seminar di johore bharu..kerja dik..kerjaaa..adehaii..

    ~be tough..

     
  • At 3:29 AM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak lady~~

    tahnks akak...iman pn harap akak balik dengan selamat.. :)

     

Post a Comment

<< Home