@!!~ TeRatAk PuRNaMa ~!!@

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan TUHAN"

Thursday, December 01, 2005

Rindunya nak Update..


dah lama tak apdate..rindu sangat..hari ni agak berkesempatanlah..tak banyak keja sangat.. balik dari bercuti hari tu keja tak berhenti2...bila malam baru terasa letih yang teramat sangat...lepas mandi,solat memang tak terfikir lain lagi dah..asyik nampak bantal aja..hehe dalam masa yang sama aku amat merindui seseorang...walaupun sabtu 2 minggu lepas hanya mampu mambalas senyuman sahaja namun hati aku cukup berbunga riang... tp bila rindu ini kembali...rasa seperti hari ini jugak ingin berjumpa...namun apakah daya..aku sedar kita bukan lagi seperti dulu...segalanya sudah berubah walaupun aku tak pernah melalukan perubahan itu...

garhering lagi 2 hari aja lagi...aku pun agak sibuk dengan aktiviti yang nak dilakukan..dah buntu pikir nak buat aktiviti apa... yalah dengan fikir sal keja aku lagi..dengan benda lain lagi... hmm tapi yang menyeronokkan aku bila keluarga aku ada berita gembira.. abang aku akan melangsungkan pertunangan dia dalam bulan ni..seronok jugaklah..dah lama keluarga aku tak buat kenduri kawin...last kenduri pun bulan 6 lepas..mak saudara aku kawin...tu pun bukannya di rumah aku..rumah atok aku...kalo ada kenduri nanti bolehlah jemput semua geng blogger kan..hehe..oklah..dah terubat rindu nak apdate nih..salam semua...nanti senang2 apdate lagi ya..

p/s: kak meera..dah terlepas la nak buat kak ipar..akak lambat bg lampu ijau..hehe :p

5 Comments:

  • At 11:33 PM, Blogger Masy said…

    ooo..kak maya je..akak camne plk?sape nk bertanggungjawab ni??? (ekekeke...)

     
  • At 6:55 PM, Blogger kuchaiz^iman said…

    kak masy~~

    hehe ada isi borang ke?awat xsampai kat tangan iman pun borang akak?heheh akak silap pos nih... :p

     
  • At 7:12 PM, Blogger lady said…

    salam imann..
    kak lady lak nak letak maner iman..hehehe..erkss..rebut apa ni ek..citer kawin lagik ker,kensellahh!!

    make urself happy..!!

     
  • At 8:46 PM, Blogger Meera Melati said…

    masy & qis... korang gaduh la berdua ek berebutkan abang si iman tu... akak mmg tak suka nak rebut-rebut ni... sape nak amik je... hehehe...

    ~woit korang ingat abang iman tu barang ke nak rebut2kan... ikut turn la wei....~

     
  • At 7:54 PM, Blogger Wirawan Terulung said…

    mana iman menghilang ni???
    x bitau kat Wirawan pun...
    uwaaaa.....

    rindu kat iman lar....huhuhu

     

Post a Comment

<< Home